środa, 15 lipca 2015

Przepis na babeczki


Dzień dobry C: Już dawno planowałam ten post, jednak dopiero dzisiaj znalazłam czas, żeby go zrealizować. Oj niełatwo było jedną ręką coś robić a drugą robić zdjęcia tego co robię xD Nie wspominając już o przejrzeniu i obrobieniu tych zdjęć xD Nie przedłużając, oto wielokrotnie testowany przeze mnie przepis na babeczki C:

Oto co będzie Wam potrzebne:






No to do dzieła :D





















Mam nadzieję, że ze zdjęcia dobrze oddają co po kolei robiłam i nie trzeba nic dopowiadać C: teraz przechodzimy do ozdabiania. Możecie tak jak ja użyć kremu do tortów, lub ciast. Ja wybrałam o smaku tiramisu:




Krem podzieliłam na trzy, ponieważ będę je barwić. A to są barwniki spożywcze, których używam. Można takie znaleźć na allegro. Są bardzo wydajne, wystarczy naprawdę odrobina, żeby zabarwić cały krem:








Tylko uwaga, w dużych ilościach barwniki są bardzo szkodliwe. I przy używaniu, warto uważać na ubranie i skórę, ciężko je później zmyć:
















1 komentarz:

  1. I am regular visitor, how are you everybody? This post posted at this website is in fact pleasant.


    Feel free to visit my site my home

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...