sobota, 4 lipca 2015

Dzień dobry

Bardzo dawno mnie tu nie było :o Ale zauważyłam, że pomimo mojej nieobecności, blog ciągle ma wyświetlenia. Więc postanowiłam przynajmniej dać znak życia :)Tak, żyję, mam się dobrze, ale niestety, każdy w swoim życiu ma taki moment, kiedy kompletnie nic mu się nie chce robić, a ma więcej pracy niż oczekiwał. Tak minął mój ostatni rok. Dlatego nic nie dodawałam, nic nie tworzyłam. Praktycznie cały dzień spędzałam w szkole, wracałam zmęczona, a weekendy odsypiałam. A teraz mam swoje wakacje :) Z jednej strony bardzo upragnione, a z drugiej strony... Mimo tego, że prawie spałam na lekcjach i cały czas wyglądałam niemal jak zombie, to był mój ostatni rok w tej szkole, z tymi ludźmi. Będzie mi ich wszystkich bardzo brakować :/ Każdy idzie teraz we własną stronę i nie wiadomo kiedy następnym razem się spotkamy. Dziękuję za te 3 lata razem <3







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...