piątek, 14 sierpnia 2015

Enjoy every moment of summer

Witam z powrotem :D Właśnie się rozpakowałam i zasiadłam do komputera, aby przejrzeć ponad 600 zdjęć znad polskiego morza. Wybraliśmy się całą rodzinką do Świnoujścia. Powodem wyboru akurat tego miejsca była szeroka plaża i fakt, że przyjeżdża tam o wiele mniej ludzi niż w innych miastach. Dzięki temu codziennie mieliśmy gdzie rozłożyć parawan i koce :3 Trafiliśmy terminem akurat w najpiękniejsze dwa tygodnie tego lata ^^ Generalnie wypoczęłam, opaliłam się, nabyłam dużo nowych niepotrzebnych pierdółek, które głośno do mnie krzyczały z półki sklepowej *w domu zapewne już krzyczeć nie będą, ewentualnie się kurzyć xD* , no i ze zdjęć jestem całkiem zadowolona, choć sprzęt jest dopiero zamawiany, to mój staruszek nadal daje radę xD Wybrałam kilka, które mi się spodobały, kilka już wcześniej zawitało na moim instagramie, ale tu są w 'niekwadratowej' wersji :D 
Lecę przeglądać resztę :D







*Myśl o podobnym zdjęciu chodziła za mna od dawna, aż w końcu udało mi się ją zrealizować :D*




*Ten uroczy płot skradł moje serce <3*
*A oto moja siostrzyczka, najlepsza modelka z jaką mi się współpracowało xD Oryginalne miny a także niebanalna uroda, cała Milena xD*




 *Wyspa Słodyczy w Świnoujściu*
 *To ta książka umilała mi cały pobyt, w szczególności na plaży :3*




 *Fort Anioła*







 *Aleja Gwiazd w Międzyzdrojach*
*A tak wyglądam zastanawiając się, czy wejść do namiotu pełnego książek. Koniec końców, mimo ich wszechobecności, nic dla siebie nie znalazłam :C*
*W trakcie tych wakacji jadłam po królewsku, mam nadzieję, że mi wybaczysz żołądku :c Chyba pora zastosować jakąś dietę xDDD*

PS Podziękowania dla mojego taty, bez niego nie byłoby mnie na ani jednym zdjęciu <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...