sobota, 29 sierpnia 2015

Back to school



Hej kochani <3

Nie chcę Was martwić, ale zostały nam ostatnie dni wakacji :c Już we wtorek będziemy musieli wcześniej wstać, ładnie się ubrać i popędzić na rozpoczęcie roku :o Dla niektórych z Was *tak jak dla mnie* może to być początek nowej szkoły i nie wiadomo czego się spodziewać... Czy jesteście już dobrze przygotowani? Ja się szykuję chyba od tygodnia, plecak, książki, przybory, zeszyty i dużo, dużo innych rzeczy. Co zrobić, żeby być w pełni gotowym na nadchodzący rok szkolny?

Posprzątaj swój pokój
Tak, od tego powinniśmy zacząć. Zrobi się więcej miejsca na potrzebne rzeczy do szkoły i będziesz wiedzieć gdzie co leży. Mi to zajęło kilka dni xD

Powieś tablicę korkową
Nic lepiej nie pomaga jak kolorowe karteczki z zapisanymi rzeczami o których warto pamiętać (takie jak ważne wydarzenie, sprawdzian, kartkówka) powieszone na tablicy korkowej. To Cię zmotywuje do działania i nie zapomnisz o niczym :)



Kup kalendarzyk
Taka wersja przenośna tablicy korkowej. Osobiście korzystałam z kalendarzyka w zeszłym roku. to było świetne rozwiązanie, bo zazwyczaj zapominałam o tym, że gdzieś w zeszycie między notatkami mam zapisaną datę nadchodzącego sprawdzianu. Albo było tyle zajęć w szkole, że z któregoś przedmiotu nie odrobiłam zadania domowego. dlatego zamiast w zeszycie, wpisywałam wszystko co trzeba w kalendarzu i wystarczyło otworzyć jedną stronę, żeby wiedzieć co muszę dzisiaj zrobić :D



Pomyśl o drugim śniadaniu
Jak jest człowiek głodny to nie myśli o nauce. Więc koniecznie musisz zjeść w domu śniadanie i zabrać je także ze sobą. Lepiej je samemu przygotować niż przepłacać w szkolnym sklepiku :D Przyda Ci się do tego fajne pudełko, takie jakie Ci się spodoba i koniecznie butelka na wodę, koktajl czy sok c: Przecież nie chcesz się odwodnić ;) 
(chyba pomyślę nad jakimś postem właśnie o drugim śniadaniu do szkoły...)




Jeśli chodzisz do szkoły na nogach lub jeździsz autobusem *i jesteś leniem jak ja* i wiesz, że nie zdążysz rano w domu wypić porannej kawy, to możesz zaopatrzyć się w kubek termiczny, możesz znaleźć w internecie dużo fajnych wzorów i kolorów. W drodze do szkoły na pewno zdążysz ją wypić c:
(moi kochani rodzice sprawili mi taki cudowny kubek z myślą o moich zainteresowaniach *i faktem, że idę do klasy fotograficznej <3*) 


A co jak na drugi dzień już musisz iść do szkoły?
Przygotuj ubrania wieczorem, będzie Ci łatwiej jak zaśpisz ;) *plecak też lepiej spakować z wieczora, niż śpieszyć się rano* Ustaw kilka budzików z głośną muzyką i zostaw telefon gdzieś dalej od łóżka. Wtedy będziesz musieć wstać, żeby go wyłączyć. W tym czasie zdążysz się rozbudzić :) Połóż się wcześniej spać, chyba nie chcesz zasnąć na lekcji już pierwszego dnia :)
Życzę Wam kochani  mile spędzonego roku szkolnego, dużo pozytywnych sytuacji, o ocenach chyba nie muszę Wam wspominać xD I nie traktujcie szkoły jako kary, tylko spróbujcie zobaczyć w niej pozytywne strony, takie jak np. spotykanie codziennie swoich przyjaciół i możliwość spędzania z nimi czasu :) 
Trzymajcie się i spodziewajcie się jakiegoś śniadaniowego postu <3


PS Wielkie podziękowania dla mojej kochanej Gabrysi za nieświadomą pomoc przy tym poście. Przygotowania do tego roku szkolnego z Tobą to była przyjemność <3
  

2 komentarze:

  1. O tak! Tablica korkowa i kubek termiczny muszę kupić. Może wspolna obserwacja? Zapraszam Cię na mój instagram rowniez. Buziaczki ;)) odpisz na temat obserwacji;))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...