czwartek, 2 stycznia 2014

Donut, kolejny.... + najpopularniejsze w 2013r.

Opanowałam już polewy do donutów ^.^ Przynajmniej nie spływają xD Sam donut też całkiem nieźle wyszedł.




Powinnam zrobić podsumowanie roku, najpopularniejsze posty 2013, ale cóż, jestem leniem i pokażę wam zwycięską trójkę:

Ku mojemu wielkiemu zdziwieniu najczęściej oglądanym postem był: Lody Czekoladowe O_O


Na drugim: Przy praaacy! też jestem zaskoczona, bo tu nie pokazałam nawet gotowych prac.


A na ostatnim: Kolczyki babeczki z których jestem najbardziej zadowolona i dziwię się czemu były rzadziej odwiedzane niż powyższe posty.


Dziękuję wszystkim za odwiedziny na moim blogu! Łącznie byliście u mnie w 2013r. 2697 razy! Dostałam 87 komentarzy i dodałam 100 postów! Jeszcze raz wam dziękuję!

2 komentarze:

  1. Donut super :))
    A babeczki to absolutny hicior <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Donut najlepszy ze wszystkich swoich poprzedników. Śliczna polewa, najbardziej podoba mi się to, jak ją rozłożyłaś. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...