sobota, 7 grudnia 2013

Donutowo C:

Oglądając najstarsze wpisy na blogu, wpadłam ostatnio na jedne z pierwszych donutów i stwierdziłam, że najwyższa pora zrobić wersję, która lepiej okazuje moją aktualną wiedzę o modelinie i miesiącami nabyte zdolności w tym kierunku (przy okazji sami zobaczcie jak wyglądały moje początki: Donuty :) ). Zdjęcia i tak nie oddają prawdziwych wyrobów.






Jeśli ktokolwiek jeszcze ma wątpliwości co do tego, kto miał pierwszy bloga o nazwie "Modelinowe Ciacho" proszę pisać w komentarzach, chętnie wam się trochę potłumaczę C: (jak ktoś nie wie o czym mówię, zobaczcie kom. : Babeczki )

3 komentarze:

  1. Zdecydowanie widać postępy w Twojej twórczości. Co do tych obecnych powiem szczerze, że choć wolę czekoladę bardziej podoba mi się ten biały. Może dlatego, że na białym polewa wyszła Ci gęstsza, przez co się nie porozlewała. Osobiście dałabym więcej na środek, ale i tak jest ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję C: Niestety wychodzę z takim samym założeniem, bo rzeczywiście nie jestem do końca zadowolona z czekoladki, ale mam naukę na przyszłość xD

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...